SNDAGSPENT

Det er kanskje ikke helt tradisjonelt glede seg til dra innom bua p hjrnet for handle p sndager, men en av de faste og veldig hyggelige sndagssysslene vre er stoppe innom fruktboden p slemdal for handle inn noe godt til middag (og lunsj). Gleden min bedre halvdel har av hele innk...

BLI VAKKER P HRET

&nb...

DENIM (ON DENIM) SKIRT

Denim on denim, en uslelig kombinasjon jeg aldri blir lei av. Et dongriskjrt til dongriskjorten i stedet for jeans gjr kombinasjonen litt ny igjen ogs, en klassiker bde til hverdag og ogs litt mer fest. Perfekt til alt fra lunsj med jentene til datenight, playdate (da kan man med fordel dro...

FLETTE SOM SIENNA

Da Sienne Miller entret den rde lperen for filmfestivalen i Cannes i r med hret satt opp i en flettefrisyre med en pariserflette p begge sider av hodet vant hun hele showet. Dette er en en enkel hroppsetting som er fin bde til hverdag og fest og som en bonus er den like fin og enkel gjr...

BLACK LACE NEVER GOES OUT OF STYLE

Det er noe med den flelsen man har nr man er fin fra helt innerst under klrne med fint underty p er det ikke? Jeg har blitt litt flinkere til prve se etter litt fint underty i det siste og jeg har blitt veldig glad i forskjellige blondeoverdeler med flere stropper og sm detaljer. En l...

SETT ARMBNDENE P HYKANT

De fine smykkefavorittene mine har en tendens til bli liggende og slenge p badet. Jeg har ikke helt funnet den perfekte mten oppbevare fine armbnd p og siden de ligger litt rundt omkring blir det ikke til at jeg bruker s veldig mye accesories, men i det siste har jeg begynt sette flere...

HVORDAN STYLE SLENGBUKSENE

Jeg har kastet meg p 70 tallsblgen og gtt rundt i hvite slengbukser den siste tiden. Jeg styler mine helt enkelt f.eks som her med en denimskjorte og en mrkebl cape. I tillegg til hye heler for at ikke buksebena skal subbe helt i bakken (selv om det er fint det ogs, men ikke like praktisk,...

ALLERGISK I VOKSEN ALDER!

annonse // S har det som ikke skulle skje skjedd. Jeg har blitt allergisk! Jeg har rett og slett ftt klutenallergi! I en alder av 30 r har jeg blitt fullstendig allergisk mot skitne kluter som dukker opp over alt og som jeg aldri vet hvor har vrt. Lsningen min er nye Jordan Vaskerull, b...

STRIPES AND A CARDIGAN

Jeg fikk smake p sommeren i helgen og jeg gleder meg til fine sommerdager nr den kommer for fullt med stripete gensere og t-skjorter sammen med denim shorts, smsko og sandaler. Eller aller helst bare ftter p svaberg og stranden. Det er noe med striper som gjr at man fler seg ekstra fin og ...

IT'S A SCRUB DOWN

Du skulle jo tro at det var full sommer ut fra disse bildene, men det var nok mer forfriskende enn nsket med frste (og noe ufrivillige) bad for han som mtte skrubbe badetrappen i morges. Den gr et stykke ned s det var bokstavelig talt bare hoppe i det. Det ble bare en liten getaway for oss...

EGG OG BACON

I dag l det egg og bacon og smilte til meg p frokosttallerkenen min, hvor ste er ikke disse frokostene til T! Vi var som alltid alt for tidlig oppe, men selv om jeg fortsatt kunne skimte femtallet p klokken vknet vi til knallvr og jeg tok like gjerne p en god strikkejakke og snikbegynte da...

RAINY SUNDAY

Vi hoppet i bilen tidlig tidlig i morges for f de siste dagene av pinsen ved sjen og siden vi fikk en liten regnbyge (om man regner liten som veldig stor) mtte jeg le da T dro frem sin 25 r gamle gule regnjakke og stvler og seiljakke til meg. S tok vi like gjerne en liten tur ut i regnvr...

VILLASPARGES

Jeg plukket med meg en bunt med noen fantastiske villasparges da jeg var innom fruktboden p slemdal rett fr helgen. Det er frste gang jeg har smakt disse sm aspargesene og jeg m si at de var utrolig gode. Jeg ble tipset om rett og slett spise dem r, eller at de svidt stekes og servers me...

FERIE FR OG ETTER BARN

Ferie, ordet klinger av solfyllte forventninger og drmmer om sene kvelder, tid til slappe av, romantiske yeblikk, svn og masse (familie)kos. Man tenker jo liksom at ferie er ferie. De to scenarioene, alts med og uten barn, ser riktignok vidt forskjellige ut. Det ene er ferie, det andre er, ...

LETTE FJELLSTVLER?

annonseDe siste to rene har jeg vrt s heldig f samarbeide med det kvalitetsbevisste merket Mammut nr det kommer til treningsutstyr, og det som frst begynte som en liten crush har blitt til full forelskelse. Kvaliteten, de gode tekniske egenskapene, flelsen jeg fr og varigheten til bde ...

DENIM SHIRT

Det er f ting i garderoben som fr kjrt seg s mye som denimskjortene mine. Jeg bruker de til alt og kombinerer de med ja, alt. De funker like fint til et behagelig hverdagsantrekk som innenfor et skinnskjrt med noen hye pumps til. De er rett og slett noe av det mest bruksvennlige jeg har. Me...

WHITE ON WHITE

/ Foto: Rune Hammerstad / Sminke: Amanda Sahnoun /Jeg er p generelt grunnlag glad i hvite antrekk fra topp til t, det er s utrolig fint nr sommeren begynner nrme seg og vi fr lange lyse kvelder sammen. Av praktiske rsaker er det ikke helt mulig velge hvitt s veldig ofte i hverdagen, m...

URTER

Vi har alltid gode urter stende p kjkkenbenken og jeg gleder meg til det bare blir litt varmere i vret slik at vi kan flytte den lille urtehagen ut p terassen. f urtene man kjper i butikken til holde seg er jo en liten kunst i seg selv, men med litt kjrliget og omtanke hver eneste dag...

YELLOW RAINCOAT

Jeg var s innstillt p at jeg skulle nyte regnvret i dag og siden jeg er s glad i den fine gule regnjakken min var det bare hyggelig trekke hetten over hodet og bevege seg ut tidlig i morges med yogamatten under armen. Det er alltid litt gyere med regn nr man har en morsom regnjakke! Jeg f...

GY MED PAPP!

Dere kan tro at det var full jubel da det p 17. mai stod et stort lekehus og en lekebil p terassen! Tidligere samme morgen hadde onkelen til minstemann i familien vrt utenfor og rigget opp, klart til full action 17. mai. Hvor kult er ikke det? W og de andre barna var over seg av begeistring og...

THAT DRESS

Kjole Zetterberg / sponset P lrdag feiret vi gode venner, for en fin dag- for en fin kveld! Vi fikk til og med svingt oss litt p dansegulvet utover natten og jeg hadde glemt hvor gy det er danse med han her! Vi koste oss virkelig. For anledningen hadde jeg p meg en nydelig kjole fra Zetter...

HIPP HIPP HURRA FOR 17.MAI

Gratulerer med dagen! Jeg hper alle store og sm har hatt en helt herlig dag med god mat, plser og masse masse iskrem. VI har hatt en super dag sammen med familie og gode venner og har akkurat avsluttet siste besk her hjemme hvor siste energien p de sm ble lpt ut. Vi var s heldige komme ...

BORDDEKKING TIL 17. MAI

I morgen er det 17. mai! Bunadsskjorter er gjerne strket, blomster har ftt litt ekstra vann og kjrlighet, sm slyfer eller matrosluer lagt frem og sm flagg satt klare. Om du ikke har dekket bordet enn og kunne ha trengt litt borddekkingsinspirasjon i siste liten dekket jeg 17.mai-bordet med...

SO LONG ATHENS

I skrivende stund er vi p vei til flyplassen for rekke frste fly hjem etter noen veldig fine dager her i Athen. Vi fikk heldigvis bestille en supertidlig frokost som banket p dren allerede klokken fem i morges (frokost er et must! Det er sikkert mange som ikke orker frokost s tidlig om mor...

BADEDRAKT VS BIKINI

Sko sponset / Bianco by Camilla Pihl Jeg er en sucker for badedrakter! Hos meg vinner nesten alltid badedrakten over bikinien og denne ferien har ikke vrt noe annerledes. Jeg vet ikke helt hvorfor men jeg synes badedrakter er s mye morsommere, variasjonene er uendelige og jeg synes badedrakter ...

SUNSET AT GALAXY BAR ATHENS

God morgen! Vi fikk nyte en fantastisk solnedgang i gr med god middag og fantastisk utsikt p Galaxy bar her i Athen, dette stedet ble jeg tipset om p mail av en herlig leser fr vi dro og siden denne restauranten (som ogs er en bar) ligger p takterassen av hotellet hvor vi bor var valget enk...

SUMMER COLOURS

Jeg sliter litt med tekniske problemer med et nettverk som ikke helt vil samarbeide i dag, men jeg fikk endelig lastet opp noen bilder fra i gr! Fine sommerdager blir enn finere med litt farger til, elektrisk bl, oransje og mnster p toppen. Jeg gr for alt p en gang.I'm having some technica...

HVOR ER NRMESTE LEKEPLASS?

Etter noen timer p lekeplassen i gr mtte w ta en sjelden hvil i armene til mamma (hvor koselig er ikke det!). Er det noe vi har lrt oss nr vi er p tur s er det finne ut av hvor nrmeste park med lekeplass ligger. Vi har en liten lper og det lpe rundt inne p hotellomrder er kanskje ...

SWIMSUIT EDITION

Det er ikke s veldig lett f tid (eller anledning) til ligge p en solseng og bare ta livet med ro med en liten aktiv type (bokstavelig talt) lpende rundt (om noen av dere flger meg p snapchat har dere kanskje ftt med dere noen sm snutter av dagene vre? Om ikke heter jeg tinemonsen p ...

GREEK SALAD AND A SECRET INGREDIENT

Her p hotellet (rettere sagt i snackbaren ved bassenget p Hilton Honours), har de den beste greske salaten noen av oss noengang har smakt! Vi har spist den fr lunsj hver dag siden vi kom og den er rett og slett fantastisk. Men det var en ekstra grunn til at den var s god, de har nemlig en hem...

WHAT TO PACK FOR A VACATION!

Sko sponset / Bianco by Camilla Pihl Jeg var s heldig f et par av disse fine hye sandalene fra den nye skokolleksjonen til Camilla Pihl for Bianco for en stund siden og n var det endelig varmt nok til ta dem frem! Jeg er veldig glad i pne sandaler og en hy og chunky hel gjr at man kan ...

AKROPOLIS

Nr man er i Athen er det et must beske Akropolis! Det er som g flere tusen r tilbake i tid, nr man fr oppleve noe man har lrt om og hrt om siden man var liten er det duket for store yeblikk. Det ligger s mye historie i luften og det er rett og slett et imponerende skue, for det som ...

ORANGE IN ATHENS

God morgen! Vi har kost oss med en av disse rolige feriemorgenene i dag med kaffe og frokost p rommet, for en luksus! Etter noen dgn med litt for lite svn var det godt vkne opp i litt normal tid igjen (alt etter halv syv er helt fantastisk!) og nr kaffen blir trillet inn p rommet sammen m...

RUNNING AROUND THE POOL

N blir det veldig mye snakk om barn her p bloggen, men siden vi er p ferie og har en toring med som hedersgjest blir dagene lagt opp etter hva som passer best for en liten familie p tur, vre nsker kommer som regel derfor i siste rekke og hans i frste. Siden hans strste nske (her i livet...

ATHENS BY DAY

Lette sommerplagg og flate sandaler, endelig fikk jeg smake litt p sommeren igjen! Jeg har hatt noen fine sommerplagg hengende i skapet en liten stund allerede som jeg har gledet meg snn til g med og i kofferten er jeg helt sommerklar. Jeg synes en knallfarget tunika er noe av det fineste og...

GOOD MORNING ATHENS

God morgen fra Athen! I gr stod vi opp midt p natten for rekke det aller frste flyet til Athen. Flyturen gikk veldig fint (kan det vre at vr lille er over den verste flyalderen?) og selv om vi ble ganske s trtte utover dagen fikk vi kost oss med god lunh, et bad og ca. 50 lpsrunder rund...

ARE YOU READY FOR SUMMER?

annonseJeg har snikbegynt p sommeren med en liten ferieuke i varmen og jeg sitter her ferieklar med myke, glatte nyvoksede legger. VEET har lansert et produkt som heter Veet Spawax som gjr det enkelt og trygt vokse seg hjemme (eller p farten, jeg tok like gjerne med meg hele kit'et p ferie ...

HAPPY WEEKEND!

Plutselig var det lrdag kveld, her har dagen har gtt i ett! Jeg begynte dagen med tidlig frokost fr det bar avgrde til sminke og bilder, det er veldig luksus kunne dra rett til en sminkestol og jeg gleder meg til se hvordan resultatet ble. Etter noen flere ting p listen som mtte gjres ...

PUT SOME FLOWERS IN YOUR CHAMPAGNE COOLER

Blomster som henger p siste verset gjr seg utrolig godt i en stor vinkjler eller champagnekjler. Fyll en stor champagnekjler med isvann, blomster og gode flasker med bobler, eplejuice og sprudlevann. Vips har du et lite smykke p bordet og drikken holder seg god og kald hele kvelden. Et fint...

3 PERSONER I 1

Alle snakker om at det er viktig med egentid. Etter at jeg ble mamma fler jeg at jeg fikk med en alvorlig personlighetsforstyrrelse p kjpet, jeg er n hele 3 personer i 1. Nr man fr barn skal man vre mamma, kjreste og p en eller annen mte skal man ogs vre seg selv opp i det hele. Jeg v...

GEOMETRIC COAT

Jakke sponset / SAND Det har sneket seg inn flere plagg med geometrisk mnster p i skapet mitt den siste tiden. Jeg fikk en veldig fin jakke med geometrisk mnster p fra SAND her forleden som jeg vet blir en hit hos meg i sommer. En geometrisk kpe er jo like fin over en enkel t-shirt som en kj...

BORDDEKKING TIL 17. MAI

Neste sndag feirer vi 17. mai! Jeg er litt tidlig ute, men har du tenkt p hvordan du har lyst dekke bordet? Siden vi blir borte helt frem dagen fr 17. mai tenkte jeg at det var hyggelig med litt borddekkingsinspirasjon til denne fine dagen allerede n. Mine borddekkinger skal helst g fort o...

THE MOMENT I WAKE UP (BEFORE I PUT ON MY MAKEUP)

While combing my hair now and wondering what dress to wear now Det er noen r siden jeg har sovet skikkelig (fr jeg fikk barn var jeg engstelig for at jeg ikke skulle hre han p natten, akkurat det viste seg vre en grunnls bekymring..) og selv om jeg har ftt en stor forkjrlighet for netto...

WHITE SHIRT RED SKIRT

Innimellom regnbygene i gr var det litt vr, siden jeg nekter la dette vret bestemme at det ikke er vr ble det en gammel garderobefavoritt, et florlett rdt skjrt som fikk komme p i gr. Sammen med en skinnjakke og en paraply gikk det fint holde varmen ogs. Det har virkelig noe for seg ...

TRENCHCOAT IN THE RAIN

God morgen! Jeg begynte dagen min tidlig tidlig med en yogatime, det er en fantastisk mte starte dagen p. Misforst meg rett, jeg er fortsatt stiv som en stokk bde her og der, men det har faktisk skjedd ting med denne kroppen og er det noe som motiverer s er det jo nettopp litt progresjon! ...

SJEKK PASSET FR FERIEN!

Helgens gutter i strlende humr etter ha vrt p Tusenfryd for frste gang. Selv om frustrasjonen hadde vrt fryktelig stor p de tingene minstemann var alt for liten til gjre (bde pga hyde og alder) hadde det vrt stor suksess fra start til slutt. W ble motvillig med hjem da dagen var ov...

3 TIPS FOR F BEDRE SELVTILLIT

annonse Det er ikke alltid man fler seg like bra i alle situasjoner og dette med selvtillit er noe jeg tror vi alle kjenner p i perioder. Jeg synes personlig at det ikke er s veldig hyggelig g inn i et rom med bare fremmede for s og skulle ta initiativ til snakke med folk. Man kan fle s...

#DAGENSFROKOSTPSENGEN

Tidlig i gr morges var det noen nydelige amerikanske pannekaker som banket p soveromsdren, frokosten var alts servert. P sengen! Jeg er litt for heldig med disse frokostene p sengen, men hjelp s fantastisk det er. De er til stor fornyelse bde for meg og lille nr han svnig kommer inn og...

ABONNER P KK!

annonseJeg elsker nr det har kommet nye magasiner i postkassen! Dagene fr gleder jeg meg alltid til hente posten for det er rett og slett skikkelig stas f noe annet enn regninger i posten. I tillegg er det verdens beste grunn for ta en ekstra pause og fylle p med litt inspirasjon. Derfo...

THEM HEELS

Sko sponset fra Sapatos By Polliani Denne helgen vil ingen ende ta og i gr fikk jeg luftet et par sko jeg har hatt i skapet en liten stund. De er fra den nyeste kolleksjonen til Polliani som hun har designet for Sapatos. Jeg var s heldig f med meg hjem et par fra lanseringen hennes og vips h...

SNACKS FR MATEN

Det koseligste jeg vet er ha litt snacks by gjester med en gang de kommer, spesielt om det er en liten stund til middag. P den mten kjper man seg litt tid til bare vre med gjestene sine og mingle, i stedet for bare lpe og si hei fr man m hive seg inn p kjkkenet igjen. Favorittene...

FROM DAY TO NIGHT IN 1-2-3

Sponset jeans fra Twist & Tango Til middagsselskap i kveld byttet jeg bare topp og sko og tok p meg en jakke over. Med en smoking blazer gikk jeans antrekket fra dag til kveld p et par yeblikk, det er alltid et god triks kunne, spesielt p dager man har litt knapp tid eller skal rett fra job...

DET ALLER BESTE MED VRE MAMMA TIL EN TORING

Det aller beste med vre mamma (eller pappa) til en toring er nettopp vre mamma (eller pappa) til en toring. Det er rett og slett (veldig ofte) helt fantastisk. For sitere filmen "I don't know how she does it", det vre mamma til en toring er som vre rockestjerne i en verden uten k...